Pudełko Shiny Box - Grudzień 2015


Po raz pierwszy u mnie na blogu pudełko shiny box. 
Pudełka lubię i zamawiam jednak ciągle brakowało mi czasu na pokazanie zawartości, wiem że już pewnie widziałyście co jest w środku ale jak to mówią lepiej późno niż wcale :)

Zapraszam :)


Pudełko bardzo przypadło mi do gustu, a co znalazłam w środku?


MOKOSH Olejek do ciała Pomarańcza z Cynamonem 65,00zł/100 ml 
Produkt Pełnowymiarowy
Olejek z limitowanej edycji wyprodukowanej przez markę MOKOSH na zamówienie ShinyBox. Kompozycja zapachowa pomarańczy z cynamonem. 
Obawiałam się, że zapach może mi nie odpowiadać jednak olejek sprawdza się świetnie w zimowe wieczory :)
Idealny zarówno jako balsam oraz olejek do  kąpieli, bardzo się polubiliśmy :)

Body Boom Peelin Kawowy "Cynamon" saszetka 50 g 
Peeling z limitowanej edycji, przygotowany dla ShinyBox. Stworzony z wysokiej jakości kawy i wielu naturalnych składników. Cynamon oraz unikalne olejki zawarte w produkcie poprawiają mikrokrążenie oraz wygładzają skórę. Peeling ma działanie rozgrzewające przez to również antycellulitowe. 
Gdy tylko mój peeling sięgnie dna z przyjemnością sięgnę po ten produkt, bardzo lubię peelingi kawowe robione w domowym zaciszu, dlatego jestem bardzo ciekawa produktu Body Boom :)


Vianek Krem pod oczy 25,00zł/15 ml Produkt pełnowymiarowy

Lekki krem o nietłustej konsystencji, nawilża i uelastycznia delikatną skórę wokół oczu. Połączenie właściwości ekstraktu z lnu oraz oleju z kiełków pszenicy gwarantuje wygładzenie, ukojenie i poprawę kolorytu skóry. Do stosowania na dzień, pod makijaż, a także na noc w formie maseczki.

Oillan Ochronny krem wzmacniający naczynka 22,00 zł/50 ml 
Produkt pełnowymiarowy

Krem skutecznie wzmacnia naczynka oraz chroni nadwrażliwą skórę skłonna do zaczerwienień. Produkt hipoalergiczny, przywraca fizjologiczną równowagę skóry, wspomaga naturalne mechanizmy ochronne skóry. Trokserutyna uszczelnia naczynia krwionośne, zapobiega ich pękaniu, ogranicza rumień twarzy. Olej z ogórecznika lekarskiego i skwalan z oliwek odżywiają i zmiękczają skórę. Witamina E chroni przed niekorzystnym działaniem wolnych rodników. Alantoina i
 D-pantenol łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia. 

Mam nadzieję że choć troszkę ukoi moją skórę i zmniejszy rumień :)




Neauty Minerals Cień mineralny 14,90 zł/1g Produkt Pełnowymiarowy

Mineralne cienie do powiek to naturalne kosmetyki do makijażu, zawierają czyste pigmenty mineralne, są niezwykle wydajne i bardzo trwałe. Cienie możemy stosować na sucho oraz na mokro. 
W swoim pudełku znalazłam odcień Chestnut Rain, ciemny brąz idealny na co dzień jak i do wieczorowych makijaży. 


Bioliq zestaw pięciu próbek oraz ulotka informacyjna o ofercie marki. 

W pudełku znalazłam również (produkt w użyciu więc zdjęcia brak ;) Signal Pasta do zębów Expert Protection 10,00 zł/75ml Produkt Pełnowymiarowy 
Pasta zawiera mikrogranulki do skutecznego czyszczenia przestrzeni międzyzębowych oraz cynk, który zapewnia ochronę przed bakteriami i płytką nazębną. 




Z zawartości pudełka jestem zadowolona :)

A Wy co sądzicie o grudniowym pudełku?

Z niecierpliwością wyczekuję styczniowego pudełka :)

Buziaki!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...