Kobieto zorganizuj się! Happy planner 2016


Dziś pokaże Wam mój osobisty Happy Planner 2016 :)
Kalendarz na który czekałam z ogromną niecierpliwością i w końcu na początku stycznia wpadł w moje ręce. 
Zanim zdecydowałam się go zamówić długo biłam się z myślami czy warto?
Zakupiłam wersję na cały rok dzienną w czarno-białe paski.  


 Planner posiada złote eleganckie okucia zabezpieczające rogi. 


3 tasiemki do zaznaczania dnia, planów, notatek, bardzo ułatwiają pracę :)





Podoba mi się duża liczba motywujących cytatów. 







Lista 100 rzeczy do zrobienia w 2016 roku. Podobno już zapisanie celu przybliża nas do jego realizacji :)


Tak prezentuje się plan miesiąca oraz plan domowego budżetu na dany miesiąc. 


Plan dnia gdzie znajdziemy harmonogram dnia, listę spraw, priorytety, oraz miejsce na wpisanie małych przyjemności które spotkały nas podczas dnia, za co dziękujemy, mapę celów, notatki, wydatki. 
Dużo miejsca na zapiski :)


Przed każdym miesiącem znajdujemy 30-dniowe wyzwanie oraz kartę pielęgnacji celu. 


A gdzieś w środku lista książek. Zapisuję tam książki które przeczytałam, zobaczymy ile tego będzie w 2016. 



Mamy dużo miejsca na notatki, skrócony kalendarz na 2016 i 2017 rok. 


Uważam zakup plannera za dobrą inwestycję, choć póki co uczę się jego prawidłowej obsługi że tak powiem ;)
Jestem nic zachwycona!

A Wy posiadacie swój planner?

Buziaki!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...