Golden Rose Long Stay Liquid Matte Lipstick - 09


Hej, 
dziś zaprezentuję Wam nowość Golden Rose, matową pomadkę w płynie o numerze 09.
Będąc ostatnio na zakupach zatrzymałam się obok stoiska GR i Pani pokazała i tę oto nowość. 
Sama miała na ustach ten odcień i w sumie długo nie musiała mnie namawiać bo pomadka niesamowicie mi się spodobała. 


Odcień 09 to głęboka czerwień, mocno napigmentowana dająca mocne krycie.  
Pomadka daje matowe wykończenie jednak nie zauważyłam przesuszenia ust. 



Moje serce zdobyła trwałością, testuję ją dopiero drugi dzień (podobno od piątku 11 marca dopiero w sprzedaży) i już jestem zakochana. 
Trzyma się dobre kilka godzin i żadne picie nie jest jej straszne, przy jedzeniu się troszkę wyciera ale jest to bardzo minimalny ubytek koloru. 



Opakowanie moim zdaniem dość eleganckie. Przezroczysta buteleczka z matową zakrętką oraz czarnymi napisami. 



Za pomadkę zapłaciłam 19,90 zł, pojemność 5,5ml. 



Widzicie jak mocno jest napigmentowana? :)
Pomadka zastyga na ustach jak farbka, nie pozostawia uczucia lepkości oraz przesuszenia ust.


Moje usta są bardzo wymagające i szybko się wysuszają. 
Od pomadki ochronnej jestem wręcz uzależniona a po użyciu tej pomadki nie czuję potrzeby dodatkowego nawilżania ust, być może to zasługa witaminy E w składzie. 
Z przyjemnością kupię odcienie delikatniejsze na dzień :)

Myślę, że będzie to kolejny hit marki Golden Rose :)

A Wy już miałyście przyjemność testować tę nowość?
Czy planujecie zakup?

Buziaki i do następnego!



8 komentarzy:

  1. Nie mialam pojęcia o tej nowości :o cudowne ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zupełnie przypadkiem się dowiedziałam, nawet na stronie Golden Rose jej nie znalazłam.

      Usuń
  2. ale czerwień - idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To zastyganie brzmi trochę jak tint. Ma cudną pigmentację i na pewno się na nią skuszę :3

    Zapraszam też do mnie na włosową aktualizację :)
    >RudaUrodowo<

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, co za kolor!
    A zahaczyłam dziś o stoisko GR i pani też mi zaproponowała te pomadki. Jakoś mnie nie zainteresowały, bo też mam wymagające usta - łatwo mi się przesuszają. Np REV od Bourjois mi trochę przesusza usta, więc z rezerwą podchodzę do innych tego typu produktów... Teraz będę mieć dylemat czy jednak nie zaryzykować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie robię zakupy na ich stronie i zdecydowałam się na tę czerwień (jestem absolutnie uzależniona od czerwonych pomadek) oraz kolor 05 (i parę innych produktów do ust ;) Na razie liderem matowych płynnych pomadek jest Astor Lip Lacquer, ale na tego typu cacko od GR czekałam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...