Sheer black nail polish - rajstopowe paznokcie


Witajcie,

Jakiś czas temu natknęłam się w internecie na rajstopowe zdobienia, podobały mi się owszem. 

Jednak wykonanie takiego zdobienia jednak do najprostszych nie należy.

Spróbowałam i szczerze mówiąc nie wiem czy kiedyś powtórzę to zdobienie. 




Zdjęcie bez flesza


 Zdjęcia z fleszem


Postanowiłam zrobić coś innego niż kropki i wykorzystałam to tego mani płytkę do stempli, oczywiście czarną farbkę akrylową i top do którego wlałam kilka kropel czarnego lakieru.

Najgorsze dla mnie było czyszczenie skórek, naprawdę się przy tym napracowałam a nie uzyskałam idealnej czystości, farbka akrylowa twardo trzymała się skóry. 

Nie jestem przekonana do tego zdobienia, szczerze to zostało zmyte zaraz po wykonaniu zdjęć, miałam wrażenie że paznokcie wyglądają na brudne...

A Wy co sądzicie o rajstopkach na paznokciach?

Może wykonałyście takie zdobienie?

Jeśli tak to koniecznie dajcie linki!

Do następnego!

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...