O paznokciach w stylu pop art


Kolejne zaległe moje pazurki, tym razem w stylu pop art. 
Czerwień to semilac 039 sexy red a jako bazy pod naklejki użyłam bieli z semilaca. 



Przepraszam za plasterek ale akurat miałam mały wypadek z paluszkiem ;)



Paznokcie dość odważne, gdy wykonywałam mani nie byłam do końca pewna czy idę w dobrym kierunku jednak nosiło mi się je bardzo dobrze i zwracały uwagę. 
Zebrałam mnóstwo komplementów odnośnie tego mani :)
Zdjęcie robione po jakimś tygodniu noszenia więc przepraszam za odrost. 

Podobają się Wam?

Buziaki!

3 komentarze:

  1. Bardzo ładne :)Życzę twojemu palcowi szybkiego powrotu do zdrowia :)I zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie zakupiłas naklejki zwłaszcza ta ż językiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...