Znów rapidograf


Ostatnio robię porządki w folderach ze zdjęciami tak więc zasypuję Was zaległymi pracami :)
I znów zdobienie rapidografem, kwiaty zrobiły szał i każda Pani chciała ten sam motyw. 



Hybryda nałożona na naturalną płytkę.  
Niestety nie pamiętam co to za kolor. 




Jak widzicie rapidograf robi szał, sama uwielbiam robić nim wzorki bo daje wiele możliwości. 

A jaki jest Wasz ulubiony sposób na zdobienie paznokci?

Chętnie poczytam więc linki do siebie zostawiajcie w komentarzach :)

Buziaki!

5 komentarzy:

  1. Ja nie mam jeszcze ulubionego sposobu ale od kiedy odkryłam hybrydy to stawiam na różnorodność, bo wcześniej malowałam paznokcie tylko na czarno :D

    RudaUrodowo - alternatywnie o urodzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Rapidograf- fajna sprawa :) Szkoda,że na tym kolorze wzorek jest słabo widoczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Super;) musze pomyśleć nad zakupem takiego pisaka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mam ochote zainwestować w rapidograf :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny nasycony kolor lakieru, jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...