Pędzle owalne GlamBrush


Hej, 
Wczoraj odebrałam paczkę z nowościami ze sklepu GlamShop. 
Myślę, że nikt nie przeszedł obojętnie obok nowych pędzli  do makijażu Hani :)
Z niecierpliwością czekałam na premierę i gdy tylko pojawiły się w sklepie szybko kupiłam swój zestaw.


W zestawie pędzle GlamBrush OV1 oraz OV2. 
Wymiary pędzla OV1 - długość włosia ok 2 cm, powierzchnia pędzla ok 5,5x4,5 cm, długość całego pędzla ok 18 cm.
Wymiary pędzla OV2 - długość włosia ok 1,3cm, powierzchnia pędzla ok 4x3 cm, długość całego pędzla ok 16,5 cm .

(Wymiary ze strony producenta)


Pędzle wyglądają jak szczotki, są bardzo zbite, delikatne i przyjemne w dotyku, wypukłe. 
Wykonane  z włosia syntetycznego, bardzo miękkie. 


Ponadto do zamówienia dorzuciłam dwie gąbki do makijażu Glamsponge 2 (fioletowa) oraz Glamsponge Mini (różowa). Mam gąbkę Glamsponge (czarną) i jestem bardzo zadowolona, mam nadzieję że te również będą się dobrze sprawować :)



Pędzli jeszcze nie używałam, więc co do tego czy aplikacja kosmetyku jest łatwa itd się nie wypowiadam.
Gdy tylko ich poużywam dam znać jak wrażenia :)

A Wy skusiłyście się na te nowości czy raczej przeszłyście obok nich obojętnie?
Macie swoje owalne pędzle?
Jak Wasze wrażenia?

Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...