Nowości w semilakowej rodzince


Hej :)

Dziś pokaże Wam kilka nowych odcieni hybryd które w ostatnim czasie nabyłam. 

Starałam się aby odcienie były jesienne. 
Czy się udało? 
Oceńcie same :)

Espresso 029
Ciemny brąz, niekoniecznie mój kolor ale może się przekonam. Miałam nadzieję ze będzie odrobinę jaśniejszy i zamówiłam, niestety odcień brązu jest bardzo ciemny.
Lubicie takie kolory?


Stylish Gray 105
To był strzał w 10! 
Szarość idealna na jesień, ponadto pięknie komponuje się z innymi odcieniami.


Classic Coral 006
Odcień który już miał swój debiut na blogu. 
Piękny koral który świetnie wygląda solo jak i w połączeniu z innymi kolorami. 


Sexy Red 039
Klasyczna czerwień, cóż więcej chcieć? :)


Pearl Violet 036
Niestety kolejny strzał i niekoniecznie udany. Lubię fiolety jednak ten jest chyba dla mnie zbyt jasny (na zdjęciu przekłamany kolor)



Kolejna część niebawem, będzie bardziej kolorowo ;)

A Wy jakie kolory polecacie na jesień?
Bardzo proszę o nazwy odcieni w komentarzu :)

Buziaki!


1 komentarz:

  1. Stylish gray jest na mojej liście zakupów :D
    najbardziej na jesień lubię ciemne, ciepłe fiolety. Mam z Semilaca "Plum" w takim odcieniu, jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...